HACCP aktualizálásra van szüksége?
HACCP felülvizsgálat garanciával az ország bármely pontján
Akár 24 órán belül felülvizsgáljuk és frissítjük meglévő HACCP kézikönyvét. 8 fős tapasztalt, élelmiszermérnök csapatunk rendelkezésére áll Önnek, hogy segíthessük hatósági megfelelését.
Telefonon azonnali segítséget kap tőlünk, egy próbát megér az ingyenes szakmai segítség, HÍVJON: +36-30-348-8407
Mikor kéri a Hatóság a HACCP dokumentáció felülvizsgálatát?
- Hatósági ellenőrzése volt és ezt előírták Önnek, mert lejárt, elavult, nem aktuális a HACCP kézikönyve.
- Technológiai fejlesztést végzett, aminek élelmiszerbiztonsági szabályozása nincs benne a HACCP dokumentumban.
- Ön átalakította az egységét az elmúlt időszakban, de az új kialakításról nem készült anyagmozgatási és személyforgalmi terv.
- Ön átvette az egységet egy másik vállalkozótól, akinek volt HACCP-je, de nem az Ön vállalkozására szól.
- Lejárt a HACCP működését igazoló tanúsítványa, HACCP felülvizsgálatot követően aktualzált HACCP és új HACCP tanúsítvány kerül kiadásra.
Azért dolgozunk, hogy segítsük vállalkozását felkészülni a hatósági ellenőrzésekre!
Elvégezzük HACCP-jének felülvizsgálatát, hogy felkészült legyen a hatósági ellenőrzésre. Felülvizsgáljuk/ megfeleltetjük HACCP kézikönyvét a HACCP hatósági -jogszabályi előírásnak megfelelően.
Hívjon bizalommal: Tel: +36-30-348-8407
Hogyan történik a HACCP dokumentáció felülvizsgálata?
Vegye fel velünk a kapcsolatot és segítünk Önnek megfeleltetni a HACCP dokumentációját! Komplex Szolgáltatást Nyújtunk!
A hatósági kifogásokat átnézzük és elvégezzük a dokumentáció korszerűsítését.
- Helyszíni bejárással feltárjuk a jelenlegi, aktuális termékkört, technológiát, kialakítást.
- Átnézzük a jelenlegi HACCP kézikönyvet, hogy az milyen szabályozást tartalmaz. Megbeszéljük a változásokat.
- A megbeszéltek alapján módosítjuk, aktualizáljuk HACCP Eljárásait, Kézikönyvét, Utasításait. Gyakorlatiasabbá tesszük HACCP naplóit.
- Tanúsítjuk HACCP rendszere megfelelő működését oklevéllel.
- A helyszíni bejáráskor feltárjuk az egységében jelenleg fennálló élelmiszer-biztonsági és higiéniai hiányosságokat. A megfelelési szabályokat átbeszéljük, költséghatékony megoldást találunk ki közösen.
- Igény esetén megtartjuk dolgozói HACCP oktatását, amit rendszeresen ellenőriz a hatóság!
Az általunk kiadott dokumentációk:
- HACCP felülvizsgálati dokumentáció, ami tartalmazhat módosított utasításokat, frissített jogszabályokat, kisebb technológiai kiegészítéseket, módosított naplókat, HACCP audit jegyzőkönyvet, üzemeltető vagy felelős személy változást. Az eredeti dokumentáció továbbra is használatban marad.
- HACCP működési tanúsítvány az egységre és tevékenységre szólóan. Érvényessége 1 év, vagy 2 év. Az érvényességi idő csak a változatlan állapotok mellett alkalmazható.
FONTOS Megjegyzés:
HACCP felülvizsgálat azoknál a meglévő HACCP dokumentációknál lehetséges, amelyek
- szakmailag megfelelőek
- 10 évnél nem régebbiek
- technológiában kiterjednek minden folyamatra
Amennyiben az Ön dokumentációja nem felel meg ezen kritériumoknak, akkor a helyszíni bejárás után új HACCP kézikönyv kerül kiadásra!
A HACCP Tanácsadó Kft. szerződött gyakorlati képzőhelye a Szegedi Tudományegyetem Élelmiszermérnöki Karának
8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal
elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is
(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt
Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével
Munkaidőben 1 órán belül visszahívjuk Önt és igényeihez igazodva telefonos vagy írásos ajánlatot adunk. Ha Önnek nagyon sürgősen kell a segítség, akkor hívjon a +36 30 826 63 04 vagy a +36 30 348 8407 vagy a +36 30 500 0524 telefonszámok bármelyikén.
Az ország minden pontján segítünk Önnek az alábbiakban
A HACCP Tanácsadó Kft. csapata
A kötelező digitális önellenőrzési rendelet hatálybalépésének ideje: 2024. május 01.!
Ajánlatunk a digitális megfeleléshez:
Létrehoztuk a felhő alapú komplett digitális rendszerünket a HODORT ( HACCP Okos Digitális Online Rendszer )melynek használatával partnereink eredményesen és hatékonyan tudják elvégezni a részükre kötelezően vezetendő digitalizált dokumentációs feladatokat.
A saját fejlesztésű HODOR digitális önellenőrzési rendszer főbb elemei:
- HACCP naplók
- GHP ellenőrzések
- Élelmiszer önellenőrzési feladatok
- nyomonkövetés
- HACCP audithoz kapcsolódó nyilvántartás
- Önellenőrzési audithoz tartozó nyilvántartás
- Hibajegyzék és Intézkedési terv
Időt, energiát, papírt takarít meg a HODOR használatával!
tel: +36/30/348-84-07 +36/30/826-63-04
Az új jogszabály automatikusan vonatkozik az élelmiszeres nagyvállalatokra, valamint az 50 fő feletti foglalkoztatotti létszámmal bíró kis és közép vállalkozásokra bizonyos feltételek mellett.
Nézzen utána, hogy Ön már beletartozik-e a kötelezettek táborába vagy még vezetheti papír alapon is a dokumentációit!
Legfontosabb tudnivalók:
A digitális rendszerek meglétének és működésének ellenőrzését a Járási Hivatalok és a NÉBIH ellenőrei is végzik rendszeresen az egész ország területén.
Önellenőrzésnek nevezzük (28/2017. 2.§ a) (V.30.) FM rendelet alapján azokat az ellenőrzési formákat, amelyek …az élelmiszerek megfelelő minőségével, az élelmiszerbiztonsággal, az azonosíthatósággal, a nyomon követéssel, és az élelmiszerek jelölésével kapcsolatosak….valamint
az élelmiszer-vállalkozás működéséhez kapcsolódó, a vonatkozó jogszabályokban meghatározott követelmények, valamint az adott vállalkozás tevékenységére vonatkozóan kidolgozott követelményrendszerben előírt kötelezettségek teljesítésének az élelmiszer-vállalkozás általi ellenőrzését.
Ennek értelmében a digitalizációs elvárás az Önellenőrzési követelményrendszer keretein belül halad, de a mélysége kiterjed:
- a HACCP naplók elektronikus nyilvántartására,
- nyomonkövetés elektronikus rögzítésére,
- jó higiéniai gyakorlatot érintő pontokra
- és az önellenőrzési követelmények teljesülésére.
Ebből kifolyólag a rögzítés folyamatos (természetesen ebben vannak eltérések a rendszeres (pl. napi), eseti és az éves feladatokban).
A hatóság részéről a betekintést állandóra kérik távoli és helyi hozzáféréssel is. A rögzítésnél fontos elvárásuk az időbélyegző! Területi lokáció (GPS kordináta).
Nyilvántartási kötelezettség területi kiterjesztése:
Minden egységnek önállóan kell a digitális nyilvántartást vezetnie!
A specifikációba bekerül a hely adat rögzítése is. (így valós időben és valós helyen lehet csak rögzíteni!)
A rendelet 4§ (3) pontjában leírtaknak megfelelően a dokumentáció elektronikus formában történő vezetése esetén az informatikai rendszernek az alábbi lényeges jellemzőkkel kell rendelkeznie:
Hivatalos NÉBIH közlemény a részletes tudnivalóról:
https://portal.nebih.gov.hu/-/fontos-valtozasok-az-elelmiszer-vallalkozasok-onellenorzeseben
8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal
elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is
(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt
Gosztonyi Zsuzsanna
élelmiszermérnök, HACCP rendszergazda, szakmai vezető
Fröhlich László
ügyvezető-tulajdonos, közgazdász, tréner, Licenced Practitoner of Motivational Maps operatív vezető
Tokaji András
szaktanácsadó, vezető oktató
Nagy Gábor
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, IFS/ISO auditor
Nagy Éva
élelmiszermérnök, Globalgap auditor szaktanácsadó
Kassai Zsolt
szaktanácsadó, munkavédelmi technikus
Szilágyi Péter
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, tűzvédelmi előadó
Gajdi Krisztina
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Borbíró Cintia
tanácsadó, élelmiszermérnök, gyártmánylap koordinátor, Globalgap auditor
Palotás Zoltánné, Virág
munkavédelmi előadó, ügyfélkapcsolati munkatárs
Szabó Tímea
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Küldetésünk
Segíteni a vállalkozásokat a hatóságok által is elfogadott élelmiszer biztonsági megfelelésükhöz vezető úton, korrekt, egymás tiszteletén alapuló üzleti kapcsolaton keresztül. Ennek eléréséhez profi tanácsokkal, gyakorlatias gondolkodással, széleskörű, magas fokú jogszabályi ismeretekkel, gyors, országos eléréssel, nagy létszámú, komoly szaktudású mérnök csapattal járulunk hozzá.