Mikor kérje tőlünk a HACCP naplókat?
Tisztában van Ön azzal, hogy a HACCP naplók ( takarítási napló, hűtő napló, szeletelési napló, stb.) változásaival együtt jár a HACCP rendszer frissítése?
HACCP naplókra lehet szüksége, mert beteltek a meglévők, vagy átvett egy egységet és nem maradtak üres naplók a helyszínen. A hatóság kötelezte a HACCP naplók vezetésére. Régi HACCP naplóit frissítjük, a betelt naplókat pedig pótoljuk.
- napra készek vagyunk minden olyan HACCP naplóval amelyet kérhet Öntől a hatóság
- ingyenesen küldünk HACCP naplókat egyszerű egységekhez
- egységére szabjuk a HACCP Naplóit és HACCP dokumentumait. Ehhez HACCP felülvizsgálat szükséges!
Hívjon bizalommal: Tel: +36-30-348-8407
HACCP naplók, nyomtatványok
A HACCP rendszer alkalmazása során a megállapított kritikus élelmiszerbiztonsági pontokon rendszeresen feljegyzéseket kell készíteni, amivel megakadályozza, hogy az élelmiszer biztonsága veszélybe kerüljön. EZEK A FELJEGYZÉSEK A HACCP NAPLÓK!
Fontos! A vezetett HACCP naplók a megfelelő HACCP dokumnetáció nélkül önmagukban nem elegendőek!
Segítünk Önnek a jogszabályoknak megfelelő HACCP-vel kapcsolatos anyagok elkészítésében. HACCP Dokumentáció kiállításában, dolgozói oktatásában. Kérdéseit megválaszoljuk, a problémákat feltárjuk és tanácsot adunk a megoldásra.
Milyen naplókat tartalmazzon egy jó HACCP dokumentáció?
Egy HACCP rendszer kialakítása során, figyelembe kell venni az egység műkodésének sajátosságait, technológiáját, a dolgozók létszámát és ennek megfelelően kell összeállítani a vezetendő HACCP naplókat. Ezt minden esetben megfelelően felkészült HACCP szakember készíti el
A leggyakrabban előforduló HACCP naplók pl: napi ellenőrzési lap, takarítási napló stb.
Speciális egységre szabott naplók pl: étterem esetén sütőzsiradék ellenőrzési napló, tálalási napló stb…
Minden egységben kötelező dokumentáció a dolgozók élelmiszerhigiéniai oktatási igazolása! Vállaljuk a törvényi követelményeknek megfelelő dolgozói oktatás lebonyolítását egységében.
A HACCP Naplók összeállításánal és vezetésénél az egyszerűségre érdemes törekedni ezért a Naplók elkészítésében fontos a szakember segítsége
Az általunk készített HACCP dokumentációhoz tartozó HACCP Naplókat megkapja elektronikus formában is, amivel mekönnyítjük a Naplók mindennapos használatát
Miután Ön kér egy HACCP naplót….
…….Egy köszönő e-mailt küldünk e-mail címére, majd rövid időn belül felhívjuk Önt a megadott telefonszámon és elküldjük az egyeztetett egyszerű HACCP naplókat.
A HACCP Tanácsadó Kft. szerződött gyakorlati képzőhelye a Szegedi Tudományegyetem Élelmiszermérnöki Karának
8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal
elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is
(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt
Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével
Munkaidőben 1 órán belül visszahívjuk Önt és igényeihez igazodva telefonos vagy írásos ajánlatot adunk. Ha Önnek nagyon sürgősen kell a segítség, akkor hívjon a +36 30 826 63 04 vagy a +36 30 348 8407 vagy a +36 30 500 0524 telefonszámok bármelyikén.
Az ország minden pontján segítünk Önnek az alábbiakban
A HACCP Tanácsadó Kft. csapata
A kötelező digitális önellenőrzési rendelet hatálybalépésének ideje: 2024. május 01.!
Ajánlatunk a digitális megfeleléshez:
Létrehoztuk a felhő alapú komplett digitális rendszerünket a HODORT ( HACCP Okos Digitális Online Rendszer )melynek használatával partnereink eredményesen és hatékonyan tudják elvégezni a részükre kötelezően vezetendő digitalizált dokumentációs feladatokat.
A saját fejlesztésű HODOR digitális önellenőrzési rendszer főbb elemei:
- HACCP naplók
- GHP ellenőrzések
- Élelmiszer önellenőrzési feladatok
- nyomonkövetés
- HACCP audithoz kapcsolódó nyilvántartás
- Önellenőrzési audithoz tartozó nyilvántartás
- Hibajegyzék és Intézkedési terv
Időt, energiát, papírt takarít meg a HODOR használatával!
tel: +36/30/348-84-07 +36/30/826-63-04
Az új jogszabály automatikusan vonatkozik az élelmiszeres nagyvállalatokra, valamint az 50 fő feletti foglalkoztatotti létszámmal bíró kis és közép vállalkozásokra bizonyos feltételek mellett.
Nézzen utána, hogy Ön már beletartozik-e a kötelezettek táborába vagy még vezetheti papír alapon is a dokumentációit!
Legfontosabb tudnivalók:
A digitális rendszerek meglétének és működésének ellenőrzését a Járási Hivatalok és a NÉBIH ellenőrei is végzik rendszeresen az egész ország területén.
Önellenőrzésnek nevezzük (28/2017. 2.§ a) (V.30.) FM rendelet alapján azokat az ellenőrzési formákat, amelyek …az élelmiszerek megfelelő minőségével, az élelmiszerbiztonsággal, az azonosíthatósággal, a nyomon követéssel, és az élelmiszerek jelölésével kapcsolatosak….valamint
az élelmiszer-vállalkozás működéséhez kapcsolódó, a vonatkozó jogszabályokban meghatározott követelmények, valamint az adott vállalkozás tevékenységére vonatkozóan kidolgozott követelményrendszerben előírt kötelezettségek teljesítésének az élelmiszer-vállalkozás általi ellenőrzését.
Ennek értelmében a digitalizációs elvárás az Önellenőrzési követelményrendszer keretein belül halad, de a mélysége kiterjed:
- a HACCP naplók elektronikus nyilvántartására,
- nyomonkövetés elektronikus rögzítésére,
- jó higiéniai gyakorlatot érintő pontokra
- és az önellenőrzési követelmények teljesülésére.
Ebből kifolyólag a rögzítés folyamatos (természetesen ebben vannak eltérések a rendszeres (pl. napi), eseti és az éves feladatokban).
A hatóság részéről a betekintést állandóra kérik távoli és helyi hozzáféréssel is. A rögzítésnél fontos elvárásuk az időbélyegző! Területi lokáció (GPS kordináta).
Nyilvántartási kötelezettség területi kiterjesztése:
Minden egységnek önállóan kell a digitális nyilvántartást vezetnie!
A specifikációba bekerül a hely adat rögzítése is. (így valós időben és valós helyen lehet csak rögzíteni!)
A rendelet 4§ (3) pontjában leírtaknak megfelelően a dokumentáció elektronikus formában történő vezetése esetén az informatikai rendszernek az alábbi lényeges jellemzőkkel kell rendelkeznie:
Hivatalos NÉBIH közlemény a részletes tudnivalóról:
https://portal.nebih.gov.hu/-/fontos-valtozasok-az-elelmiszer-vallalkozasok-onellenorzeseben
8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal
elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is
(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt
Gosztonyi Zsuzsanna
élelmiszermérnök, HACCP rendszergazda, szakmai vezető
Fröhlich László
ügyvezető-tulajdonos, közgazdász, tréner, Licenced Practitoner of Motivational Maps operatív vezető
Tokaji András
szaktanácsadó, vezető oktató
Nagy Gábor
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, IFS/ISO auditor
Nagy Éva
élelmiszermérnök, Globalgap auditor szaktanácsadó
Kassai Zsolt
szaktanácsadó, munkavédelmi technikus
Szilágyi Péter
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, tűzvédelmi előadó
Gajdi Krisztina
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Borbíró Cintia
tanácsadó, élelmiszermérnök, gyártmánylap koordinátor, Globalgap auditor
Palotás Zoltánné, Virág
munkavédelmi előadó, ügyfélkapcsolati munkatárs
Szabó Tímea
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Küldetésünk
Segíteni a vállalkozásokat a hatóságok által is elfogadott élelmiszer biztonsági megfelelésükhöz vezető úton, korrekt, egymás tiszteletén alapuló üzleti kapcsolaton keresztül. Ennek eléréséhez profi tanácsokkal, gyakorlatias gondolkodással, széleskörű, magas fokú jogszabályi ismeretekkel, gyors, országos eléréssel, nagy létszámú, komoly szaktudású mérnök csapattal járulunk hozzá.