Higiéniai feliratok
Minden Élelmiszeres vállalkozásnak ki kell helyeznie a HIGIÉNIAI feliratokat! Mosható, öntapadós címke, (nagyon tartós), méretre vágva.
Söröző, borozó, kávézó, cukrászda csomag (7db)
- 2 fázisú mosogatóhoz 1 db
- kézmosási utasítás 2 db
- Tisztítószer tároló 1 db
- elsősegély hely 1 db
- segélyhívószámok 1 db
- raktár 1 db
A csomag ára: 2000,- Ft + Áfa + utánvét
A Népegészségügy által kiadott kötelező dohányzást tiltó tábla 1200 Ft + áfa / db ( A/4 es öntapadós matrica )
Büfés csomag (18 db)
- 2 fázisú mosogató (1 fázis: zsíroldás fertőtlenítés, 2 fázis öblítés) 3 db
- kézmosási utasítás 4 db
- lejárt termék felirat 1 db
- zöldség előkészítő 1 db
- hús előkészítő 1 db
- felvágottas hűtő 1 db
- húsos hűtő 1 db
- zöldséges hűtő 1 db
- készételes hűtő 1 db
- tejes hűtő 1 db
- üzemen kívül helyezve 1 db
- öltöző 1 db
- segélyhívószámok 1 db
A csomag ára: 5.500,- Ft + Áfa + utánvét
A Népegészségügy által kiadott kötelező dohányzást tiltó tábla 1200 Ft + áfa / db ( A/4 es öntapadós matrica )
Vendéglátós csomag (30 db)
- 2 fázisú mosogató (1 fázis: zsíroldás fertőtlenítés, 2 fázis öblítés) 5 db
- kézmosási utasítás 4 db
- ételhordó utasítás 1 db
- lejárt termék felirat 1 db
- tojásfertőtlenítési utasítás 1 db
- zöldség előkészítő 1 db
- hús előkészítő 1 db
- felvágottas hűtő 1 db
- húsos hűtő 1 db
- zöldséges hűtő 1 db
- készételes hűtő 1 db
- tejes hűtő 1 db
- üzemen kívül helyezve 1 db
- Iroda 1 db
- öltöző 1 db
- segélyhívószámok 1 db
A csomag ára: 8000,- Ft + Áfa + utánvét
A Népegészségügy által kiadott kötelező dohányzást tiltó tábla 1200 Ft + áfa / db ( A/4 es öntapadós matrica )
Kereskedő csomag (21 db)
- 2 fázisú mosogató (1 fázis: zsíroldás fertőtlenítés, 2 fázis öblítés) 2 db
- kézmosási utasítás 3 db
- öltöző 1 db
- raktár 1 db
- előkészítő 1 db
- Tisztítószer tároló 1 db
- kosármosó 1 db
- elsősegély hely 1 db
- falikút 1 db
- növényi termékek 1 db
- bébiétel 1 db
- diabetikus termékek 1 db
- Állateledel 1 db
- segélyhívó számok 1 db
- lejárt termékek 1 db
- üzemen kívül helyezve 1 db
A csomag ára: 6.000,- Ft + Áfa + utánvét
A Népegészségügy által kiadott kötelező dohányzást tiltó tábla 1200 Ft + áfa / db ( A/4 es öntapadós matrica )
8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal
elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is
(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt
Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével
Munkaidőben 1 órán belül visszahívjuk Önt és igényeihez igazodva telefonos vagy írásos ajánlatot adunk. Ha Önnek nagyon sürgősen kell a segítség, akkor hívjon a +36 30 826 63 04 vagy a +36 30 348 8407 vagy a +36 30 500 0524 telefonszámok bármelyikén.
Az ország minden pontján segítünk Önnek az alábbiakban
A HACCP Tanácsadó Kft. csapata
A kötelező digitális önellenőrzési rendelet hatálybalépésének ideje: 2024. május 01.!
Ajánlatunk a digitális megfeleléshez:
Létrehoztuk a felhő alapú komplett digitális rendszerünket a HODORT ( HACCP Okos Digitális Online Rendszer )melynek használatával partnereink eredményesen és hatékonyan tudják elvégezni a részükre kötelezően vezetendő digitalizált dokumentációs feladatokat.
A saját fejlesztésű HODOR digitális önellenőrzési rendszer főbb elemei:
- HACCP naplók
- GHP ellenőrzések
- Élelmiszer önellenőrzési feladatok
- nyomonkövetés
- HACCP audithoz kapcsolódó nyilvántartás
- Önellenőrzési audithoz tartozó nyilvántartás
- Hibajegyzék és Intézkedési terv
Időt, energiát, papírt takarít meg a HODOR használatával!
tel: +36/30/348-84-07 +36/30/826-63-04
Az új jogszabály automatikusan vonatkozik az élelmiszeres nagyvállalatokra, valamint az 50 fő feletti foglalkoztatotti létszámmal bíró kis és közép vállalkozásokra bizonyos feltételek mellett.
Nézzen utána, hogy Ön már beletartozik-e a kötelezettek táborába vagy még vezetheti papír alapon is a dokumentációit!
Legfontosabb tudnivalók:
A digitális rendszerek meglétének és működésének ellenőrzését a Járási Hivatalok és a NÉBIH ellenőrei is végzik rendszeresen az egész ország területén.
Önellenőrzésnek nevezzük (28/2017. 2.§ a) (V.30.) FM rendelet alapján azokat az ellenőrzési formákat, amelyek …az élelmiszerek megfelelő minőségével, az élelmiszerbiztonsággal, az azonosíthatósággal, a nyomon követéssel, és az élelmiszerek jelölésével kapcsolatosak….valamint
az élelmiszer-vállalkozás működéséhez kapcsolódó, a vonatkozó jogszabályokban meghatározott követelmények, valamint az adott vállalkozás tevékenységére vonatkozóan kidolgozott követelményrendszerben előírt kötelezettségek teljesítésének az élelmiszer-vállalkozás általi ellenőrzését.
Ennek értelmében a digitalizációs elvárás az Önellenőrzési követelményrendszer keretein belül halad, de a mélysége kiterjed:
- a HACCP naplók elektronikus nyilvántartására,
- nyomonkövetés elektronikus rögzítésére,
- jó higiéniai gyakorlatot érintő pontokra
- és az önellenőrzési követelmények teljesülésére.
Ebből kifolyólag a rögzítés folyamatos (természetesen ebben vannak eltérések a rendszeres (pl. napi), eseti és az éves feladatokban).
A hatóság részéről a betekintést állandóra kérik távoli és helyi hozzáféréssel is. A rögzítésnél fontos elvárásuk az időbélyegző! Területi lokáció (GPS kordináta).
Nyilvántartási kötelezettség területi kiterjesztése:
Minden egységnek önállóan kell a digitális nyilvántartást vezetnie!
A specifikációba bekerül a hely adat rögzítése is. (így valós időben és valós helyen lehet csak rögzíteni!)
A rendelet 4§ (3) pontjában leírtaknak megfelelően a dokumentáció elektronikus formában történő vezetése esetén az informatikai rendszernek az alábbi lényeges jellemzőkkel kell rendelkeznie:
Hivatalos NÉBIH közlemény a részletes tudnivalóról:
https://portal.nebih.gov.hu/-/fontos-valtozasok-az-elelmiszer-vallalkozasok-onellenorzeseben
8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal
elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is
(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt
Gosztonyi Zsuzsanna
élelmiszermérnök, HACCP rendszergazda, szakmai vezető
Fröhlich László
ügyvezető-tulajdonos, közgazdász, tréner, Licenced Practitoner of Motivational Maps operatív vezető
Tokaji András
szaktanácsadó, vezető oktató
Nagy Gábor
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, IFS/ISO auditor
Nagy Éva
élelmiszermérnök, Globalgap auditor szaktanácsadó
Kassai Zsolt
szaktanácsadó, munkavédelmi technikus
Szilágyi Péter
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, tűzvédelmi előadó
Gajdi Krisztina
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Borbíró Cintia
tanácsadó, élelmiszermérnök, gyártmánylap koordinátor, Globalgap auditor
Palotás Zoltánné, Virág
munkavédelmi előadó, ügyfélkapcsolati munkatárs
Szabó Tímea
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Küldetésünk
Segíteni a vállalkozásokat a hatóságok által is elfogadott élelmiszer biztonsági megfelelésükhöz vezető úton, korrekt, egymás tiszteletén alapuló üzleti kapcsolaton keresztül. Ennek eléréséhez profi tanácsokkal, gyakorlatias gondolkodással, széleskörű, magas fokú jogszabályi ismeretekkel, gyors, országos eléréssel, nagy létszámú, komoly szaktudású mérnök csapattal járulunk hozzá.