Pékség (Pékárubolt) nyitása
Mit érdemes tudni egy Pékség nyitása előtt?
Az üzlettípus fő jellemzője: Olyan üzletek tartoznak ide, ahol pékáru, csomagolt élelmiszerek, italáru, kenyér, esetleg tejtermék illetve helyben sütött mirelit pékáru kerül forgalmazásra. Az értékesítés főleg pultos kiszolgálással történik
Kialakítási követelmények pékség esetén
Üzlethelyiség
- Üzlethelyiség biztosítása, érintésvédelem, tűzvédelem, tevékenység regisztráció
Pékség megfelelő technológiai kialakítása
- Előkészítő a helyben sütött pékáruhoz
- kétfázisú mosogató
- kézmosó
- munkaasztal
- kemence
- Forgalmazás feltételei:
- cseppfertőzés mentes pékáru pult,
- mérleg
Raktározás: polcos tárolás, fagyasztó a pékáruhoz
Eladótér
- Szakosított áruelhelyezéssel a termék igényei szerinti hőmérsékletek biztosításával
- Személyzeti helyiségek
- Tusoló 5 fő felett
- Öltöző szekrény minden esetben
- WC előtérrel, kézmosóval
Engedélyek, dokumentáció
Tevékenység regisztráció, működési engedély
Kérelem az Önkormányzathoz:
- termékkör megjelölés
- nyitva tartás megjelölés
- Regisztráció kiadása
- Nyitás
- külön engedély kérelem a hatósághoz tejtermék forgalmazás esetén
30 napon belüli hatósági visszaellenőrzés
Dokumentációs feladatok
- Külön engedély kérelem dokumentáció elkészítése tejtermékhez (hívjon hozzá szakembert!)
- egyszerűsített HACCP az üzletre (hívjon hozzá szakembert!)
- Kémiai kockázatbecslés dokumentáció szakember általi elkészítése, ÁNTSZ bejelentése a tisztítószereknek
- Munkavédelmi kockázatbecslés dokumentáció szakember általi elkészítése 1 fő munkavállalótól
- alkalmazott esetén:
- Munka és tűzvédelmi oktatások megtartása
- Higiéniai és HACCP oktatások megtartása
- Egyéni védőeszköz szabályzat elkészítése szakember által
- Orvosi vizsgálatok rendje szabályzat elkészítése szakember által
Általános munkahelyi feltételek
- Munkaköri leírások
- Munkaszerződések
- Dohányzási szabályozás
- Munkaügyi és könyvelési feladatok megoldása
8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal
elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is
(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt
Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével
Munkaidőben 1 órán belül visszahívjuk Önt és igényeihez igazodva telefonos vagy írásos ajánlatot adunk. Ha Önnek nagyon sürgősen kell a segítség, akkor hívjon a +36 30 826 63 04 vagy a +36 30 348 8407 vagy a +36 30 500 0524 telefonszámok bármelyikén.
Az ország minden pontján segítünk Önnek az alábbiakban
A HACCP Tanácsadó Kft. csapata
Gosztonyi Zsuzsanna
élelmiszermérnök, HACCP rendszergazda, szakmai vezető
Fröhlich László
ügyvezető-tulajdonos, közgazdász, tréner, Licenced Practitoner of Motivational Maps operatív vezető
Tokaji András
szaktanácsadó, vezető oktató
Nagy Gábor
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, IFS/ISO auditor
Nagy Éva
élelmiszermérnök, Globalgap auditor szaktanácsadó
Kassai Zsolt
szaktanácsadó, munkavédelmi technikus
Szilágyi Péter
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, tűzvédelmi előadó
Gajdi Krisztina
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Borbíró Cintia
tanácsadó, élelmiszermérnök, gyártmánylap koordinátor, Globalgap auditor
Palotás Zoltánné, Virág
munkavédelmi előadó, ügyfélkapcsolati munkatárs
Szabó Tímea
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Küldetésünk
Segíteni a vállalkozásokat a hatóságok által is elfogadott élelmiszer biztonsági megfelelésükhöz vezető úton, korrekt, egymás tiszteletén alapuló üzleti kapcsolaton keresztül. Ennek eléréséhez profi tanácsokkal, gyakorlatias gondolkodással, széleskörű, magas fokú jogszabályi ismeretekkel, gyors, országos eléréssel, nagy létszámú, komoly szaktudású mérnök csapattal járulunk hozzá.