Tanácsadás
Mikor kérheti szakértő tanácsainkat?
- Van egy komoly élelmiszerrel kapcsolatos elképzelése, amit szeretne megvalósítani. Az indulás/beruházás előtt minden feltétellel szembesülni szeretne. Feltárjuk Önnek ezeket.
- Üzlethelyiséget keres az elképzelt tevékenységhez, de nem ismeri a pontos feltételeket, hogy mi a minimum követelmény
- Ön rendelkezik épülettel, van elképzelése, de nem ismeri a kialakítási követelményeket. Pontos megoldást jelent Önnek Kialakítási tanácsadásunk.
- Üzemeltetésre ad ki konyhát, büfét, éttermet ‘,de az alvállalkozó tevékenységét szeretné auditálni, hogy biztos lehessen a szolgáltatás hatósági megfelelésében. Az Ön elvárásai alapján átvizsgáljuk az alvállalkozó szolgáltatási tevékenységét.
- Élelmiszerrel kapcsolatos vállalkozást működtet és szüksége van tanácsra, dokumentáció frissítésre, dolgozói oktatásra, dokumentációra
Speciális szolgáltatásaink:
- Éttermi higiéniai audit
- Üzem higiéniai audit
- Szakértői tanácsadás
- Kialakítási tanácsadás vendégl.- kereskedő/ alkalom
- Kialakítási tanácsadás üzem/ alkalom
- Tervdokumentáció
- Technológiai leírás
- Különengedély dokumentáció
- Önellenőrzési terv
- Mintavételi terv
- Nyomonkövetés
- Intézkedési terv készítés
- Vészhelyzeti terv (havaria)
- Takarítási protokoll
HACCP Tanácsadás /rendszerkialakítás/ rendszer audit
- GHP/egyszerűsített HACCP (kocsma, zöldség)
- HACCP Kereskedelem (kisbolt)
- HACCP Kereskedelem (ABC hús nélkül
- HACCP Kereskedelem (szupermarket
- HACCP Kereskedelem (nagyker
- HACCP kiépítés ( zöldséges, kocsma, 100 Ft bolt, fagyizó, pékbolt)
- HACCP kiépítés (büfé
- HACCP kiépítés ( étterem
- HACCP kiépítés cukrászda
- HACCP Tálalókonyha
- HACCP Főzőkonyha ( 100 adag
- HACCP Főzőkonyha ( 300 adag
- HACCP Főzőkonyha ( 500 adag
- HACCP Főzőkonyha ( 800-1000 adag
- HACCP Főzőkonyha ( 10000-1500 adag
- HACCP 1-3 fős üzem (szik víz, tészta, zöldség daraboló, őstermelői)
- HACCP Növényi üzem, pékség ‘,cukr.
- HACCP Állati eredetű üzem (1-3 féle késztermék)
- HACCP Állati eredetű üzem (bonyolult termékkategóriától és technológiától függően (3 termékcsoport felett)
- GHP/egyszerűsített HACCP (kocsma, zöldség)
Gyártmánylapok / cd-k
- Gyártmánylap( 1-5 db)/db
- Gyártmánylap(5-15 db)/db
- Gyártmánylap(16-30 db)/db
- Gyártmánylap(31-50 db)/db
- Gyártmánylap(51-80 db)/db
- Gyártmánylap CD sütő 80 termék
- Gyártmánylap CD sütő 80 termék tápértékszámítással
- Gyártmánylap CD cukrász 100 termék
- Gyártmánylap CD cukrász 100 termék tápértékszámítással
- Gyártmánylap CD húskészítmény 50 termék
- Gyártmánylap CD húskészítmény 50 termék tápértékszámítással
- Címketanácsadás
Anyaghányad
- Anyaghányad/db
- Anyaghányad CD/db étterem
- Anyaghányad CD/db étterem tápértékszámítással
- Anyaghányad CD/db büfé
- Anyaghányad CD/db büfé tápértékszámítással
- Anyaghányad CD/db közétkeztető
- Anyaghányad CD/db közétkeztető tápértékszámítással
Tápértékszámítás
- Tápérték számítás egyedi/db
- Tápérték számító program turbó csomag/1 hónap bérlés
- Tápérték számító program normál csomag/6 hónap bérlés
- Tápérték számító program Pató Pál csomag/12 hónap bérlés
ISO/IFS/Beszállítói audit
- ISO 9001 Rendszer felkészítése
- ISO 22 000 Rendszer felkészítés
- Beszállítói audit felkészítése
- IFS felkészítés
- Beszállítói audit levezetése, részvétel az auditon
- ÉBÍR rendszer elkészítése
- Éves belső ISO audit lebonyolítása
Higiéniai oktatás:
- 1 fő, 2-5 fő, 6-10 fő, 10 fő felett
Allergén oktatás
- 1 fő, 2-5 fő, 6-10 fő, 10 fő felett
Munka / Tűzvédelmi oktatás
- Csak jegyzőkönyv, oktatás 1-6 fő esetén, 7 főtől
Oktatási anyagok
- HACCP és higiéniai oktatási anyag
- Munka és tűzvédelmi oktatási anyag
- HACCP+ Munka-tűzvédelmi oktatási anyag
- Allergén oktatási anyag
Tűzvédelem
- Tűzvédelmi szabályzat ( 5 fő foglalkoztatott esetén már kell ) Telephelyszám függvénye ( Művészeti, oktatási, eü. Intézmények min. 300 Fő egy tűzszakaszban van. (Disco, ker. szálláshelyek, vendéglátóhely min. 50 fő egyidőben egy helyen
- Tűzriadó terv (szobaszám és emeletek függvénye)
- Menekülési terv készítés
- Kiürítés gyakorlása/ alkalom
Tűzvédelem
- Munkavédelemi kockázatelemzés
- Egszerű egység (kisbolt, büfé 1 személyes egységek )
- Bonyolult egység ( 3 kül. munkakörtől
- Veszélyes üzem ( pl.bőripar, építőipar
- Munkavédelemi felülvizsgálat
- Munkavédelmi szabályzat ( javasolt)
- Egységes átfogó megelőzési stratégia
- Munkavédelmi felügyelet ( baleset kivizsgáglás nélkül )
- Kémiai kockázatelemzés
- Biológiai kockázatelemzés
- Orvosi vizsgálatok rendje
- Egyéni védőeszköz szab.
- Működési szabályzat készítése
- Legionella kockázatelemzés
Egyéb szolgáltatások
- Higiéniai feliratok/db
- Söröző, borozó, kávézó, cukrászda csomag:(7 db)
- Büfés csomag:(18 db)
- Vendéglátós csomag:(30 db)
- Kereskedő csomag:(21 db)
- Az ÁNTSZ által kiadott kötelező dohányzást tiltó tábla
- Kis Komplex dokumentációk (HACCP+MV+KK+Evsz+Ovsz+oktatási jegyzőkönyv)
8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal
elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is
(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt
Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlap segítségével
Munkaidőben 1 órán belül visszahívjuk Önt és igényeihez igazodva telefonos vagy írásos ajánlatot adunk. Ha Önnek nagyon sürgősen kell a segítség, akkor hívjon a +36 30 826 63 04 vagy a +36 30 348 8407 vagy a +36 30 500 0524 telefonszámok bármelyikén.
Az ország minden pontján segítünk Önnek az alábbiakban
A HACCP Tanácsadó Kft. csapata
A kötelező digitális önellenőrzési rendelet hatálybalépésének ideje: 2024. május 01.!
Ajánlatunk a digitális megfeleléshez:
Létrehoztuk a felhő alapú komplett digitális rendszerünket a HODORT ( HACCP Okos Digitális Online Rendszer )melynek használatával partnereink eredményesen és hatékonyan tudják elvégezni a részükre kötelezően vezetendő digitalizált dokumentációs feladatokat.
A saját fejlesztésű HODOR digitális önellenőrzési rendszer főbb elemei:
- HACCP naplók
- GHP ellenőrzések
- Élelmiszer önellenőrzési feladatok
- nyomonkövetés
- HACCP audithoz kapcsolódó nyilvántartás
- Önellenőrzési audithoz tartozó nyilvántartás
- Hibajegyzék és Intézkedési terv
Időt, energiát, papírt takarít meg a HODOR használatával!
tel: +36/30/348-84-07 +36/30/826-63-04
Az új jogszabály automatikusan vonatkozik az élelmiszeres nagyvállalatokra, valamint az 50 fő feletti foglalkoztatotti létszámmal bíró kis és közép vállalkozásokra bizonyos feltételek mellett.
Nézzen utána, hogy Ön már beletartozik-e a kötelezettek táborába vagy még vezetheti papír alapon is a dokumentációit!
Legfontosabb tudnivalók:
A digitális rendszerek meglétének és működésének ellenőrzését a Járási Hivatalok és a NÉBIH ellenőrei is végzik rendszeresen az egész ország területén.
Önellenőrzésnek nevezzük (28/2017. 2.§ a) (V.30.) FM rendelet alapján azokat az ellenőrzési formákat, amelyek …az élelmiszerek megfelelő minőségével, az élelmiszerbiztonsággal, az azonosíthatósággal, a nyomon követéssel, és az élelmiszerek jelölésével kapcsolatosak….valamint
az élelmiszer-vállalkozás működéséhez kapcsolódó, a vonatkozó jogszabályokban meghatározott követelmények, valamint az adott vállalkozás tevékenységére vonatkozóan kidolgozott követelményrendszerben előírt kötelezettségek teljesítésének az élelmiszer-vállalkozás általi ellenőrzését.
Ennek értelmében a digitalizációs elvárás az Önellenőrzési követelményrendszer keretein belül halad, de a mélysége kiterjed:
- a HACCP naplók elektronikus nyilvántartására,
- nyomonkövetés elektronikus rögzítésére,
- jó higiéniai gyakorlatot érintő pontokra
- és az önellenőrzési követelmények teljesülésére.
Ebből kifolyólag a rögzítés folyamatos (természetesen ebben vannak eltérések a rendszeres (pl. napi), eseti és az éves feladatokban).
A hatóság részéről a betekintést állandóra kérik távoli és helyi hozzáféréssel is. A rögzítésnél fontos elvárásuk az időbélyegző! Területi lokáció (GPS kordináta).
Nyilvántartási kötelezettség területi kiterjesztése:
Minden egységnek önállóan kell a digitális nyilvántartást vezetnie!
A specifikációba bekerül a hely adat rögzítése is. (így valós időben és valós helyen lehet csak rögzíteni!)
A rendelet 4§ (3) pontjában leírtaknak megfelelően a dokumentáció elektronikus formában történő vezetése esetén az informatikai rendszernek az alábbi lényeges jellemzőkkel kell rendelkeznie:
Hivatalos NÉBIH közlemény a részletes tudnivalóról:
https://portal.nebih.gov.hu/-/fontos-valtozasok-az-elelmiszer-vallalkozasok-onellenorzeseben
8 fő élelmiszermérnök - HACCP rendszergazda, 2 fő munkavédelmi technikus, 1 fő tűzvédelmi technikus, IFS, Globalgap auditorok, gyakorlott oktatók, Közel 20 év gyakorlati tapasztalattal
elkészített és a hatóság által elfogadott dokumentáció több mint 2200 ügyfélnek 2022-ben is
(akár) 24 órán belül sürgős igény esetén, Magyarország bármelyik településére, garancia vállalásával, cégünktől megkapja az összes szükséges dokumentációt
Gosztonyi Zsuzsanna
élelmiszermérnök, HACCP rendszergazda, szakmai vezető
Fröhlich László
ügyvezető-tulajdonos, közgazdász, tréner, Licenced Practitoner of Motivational Maps operatív vezető
Tokaji András
szaktanácsadó, vezető oktató
Nagy Gábor
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, IFS/ISO auditor
Nagy Éva
élelmiszermérnök, Globalgap auditor szaktanácsadó
Kassai Zsolt
szaktanácsadó, munkavédelmi technikus
Szilágyi Péter
élelmiszermérnök, szaktanácsadó, tűzvédelmi előadó
Gajdi Krisztina
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Borbíró Cintia
tanácsadó, élelmiszermérnök, gyártmánylap koordinátor, Globalgap auditor
Palotás Zoltánné, Virág
munkavédelmi előadó, ügyfélkapcsolati munkatárs
Szabó Tímea
élelmiszermérnök, szaktanácsadó
Küldetésünk
Segíteni a vállalkozásokat a hatóságok által is elfogadott élelmiszer biztonsági megfelelésükhöz vezető úton, korrekt, egymás tiszteletén alapuló üzleti kapcsolaton keresztül. Ennek eléréséhez profi tanácsokkal, gyakorlatias gondolkodással, széleskörű, magas fokú jogszabályi ismeretekkel, gyors, országos eléréssel, nagy létszámú, komoly szaktudású mérnök csapattal járulunk hozzá.